Sjukling...

Har legat hemma, helt deckad sedan i torsdags... Vet inte vad som har flugit i mig men det var längesedan jag mådde såhär dåligt - jag som aldrig brukar vara sjuk... Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och försöka att kurera sig så gott det går! Det tråkiga är bara att två dagars plugg har gått åt till att bara ligga och stirra upp i taket typ. Och så har jag missat en lagfest, jobb, starten på Malmöfestivalen, SOL varje dag och så blir det ingen utgång ikväll heller... Istället blir det filmmys och kaaanske (jag borde verkligen) orkar jag idag öppna mina böcker igen!
 
Får ta dagen som den kommer helt enkelt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0