Veckostart.

Veckan började med en två timmar lång tennismatch i stugan. Jag och pappa mot Erik och Linn... Det var jämnt in i slutet men till slut förlorade vi (läs "lät Erik och Linn vinna"). En bra start på dagen! Sedan bar det hem till Malmö igen för första inneträningen för säsongen... En efterlängtad dag. Det tog ett tag att komma in i det igen men det kändes bättre och bättre och det dröjer nog inte många träningar innan man har uppe tempot i kroppen igen! Speciellt inte efter helgens turnering i Ängelholm. 
 
 
Bästa laget, även om några saknas... Det är tur att det är innebandy vi håller på med, vi var inte i närheten av lika bra på handboll. Men kul var det!
 

Idag har jag jobbat hela dagen och sedan skyndade jag mig hem för att hinna se OS. Det var lite jobbigt där ett tag när det var fälttävlan, handboll, fotboll och tennis på samma gång... Men det är det som är det bästa med OS - det finns alltid något att se på!
 
Såhär såg det ut hemma hos oss ett tag... Synd att inte kameran kunde visa SVT-Play också bara!
 

Resten av kvällen blev det sedan AfterWork med Emma och Amira. Det var riktigt längesen vi träffades och bara snackade, så himla härligt! Vissa vänner vet man verkligen var man har utan att man behöver träffas så ofta. Det är alltid samma sak när man ses ändå!
 
En gammal bild på oss tre! Glömde kameran hemma idag och detta var den första jag hittade!
Men bättre än ingen ;)
 
Nu väntar sängen! I morgon ska jag smått börja förbereda hjärnan på att börja plugga igen och så tänkte jag svänga in en tur på InnebandyEsset för att hämta ut lite nya saker! Eller beställa iaf. Och på kvällen väntar ytterliggare en inneträning! Njuter av livet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0