Bra helg.

Har haft en riktigt bra helg! Vi vann lördagens match med 5-3 och det är skönt att känna att vi är på gång nu! Vi ska se till att ge serieledarna en ordentlig omgång på söndag också. Det är bara tre matcher kvar nu och om det inte räcker hela vägen så ska vi i alla fall avsluta på topp, det är vi värda!
Efter matchen blev det ett besök hos Jessika som hade förfest. Jag, Lina och Kajsa hade mest lite egen kvalitetstid (vi var alldeles för trötta för att festa till det ordentligt) men det var en rolig kväll ändå!
Igår tog jag en välförtjänt sovmorgon och sedan var jag och pappa en tur på gymmet innan vi åkte och såg herrlaget vinna över FBC. På kvällen väntade god middag hemma hos familjen och lite planering inför Dubai! Som jag längtar!
Det har alltså varit en ganska lugn helg, med mycket kvalitetstid... Sånt gillas! Nu är mina tentor på ingång så på två veckor nu blir det inget mer lugn, ska börja plugga ordentligt redan idag! Men det är bara att göra det, har ju en härlig resa att se fram emot efteråt!
Hoppas att ni får en riktigt bra start på veckan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0