Duktig flicka.

Har precis sett klart en film, som belöning för att jag har varit sjukt duktig idag... Har storstädat hela lägenheten, tvättat 4 tvättar och hängt dem, bytt sängkläder, handlat, pantat flaskor, slängt kartonger mm, satt ner saker i källaren och så en massa fler småsaker...! Fick hjälp av Sebbe på några punkter men sen var han tvungen att gå till jobbet så jag har gjort det mesta själv! Skönt att vara av med det nu, tentaveckan börjar närma sig och då är det skönt att slippa behöva tänka på storstädning och liknande; att bara dammsuga tar ju inte så lång tid!
Nu ska jag skicka iväg några mail och sedan väntar en nybäddad säng.
Redo för en ny vecka? Jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0