Några tankar ifrån dagen.

1. Var det våren som kom på besök idag? Blev väldigt chockad när jag började svettas på den lilla gångturen jag har till jobbet fast att jag valde en tunn jacka... Skönt var det i alla fall! Och det märktes också på jobbet, alla var glada och vi hade mycket att göra!
2. En man kom in på jobbet idag och ville köpa en "fredagspresent" till sin fru. Jag frågade om hon fyllde år eller något men han svarade att han bara ville överraska henne med en present en solig fredag som denna... Hur fint liksom? En sån man vill jag också ha!!
3. Det kändes bra att kunna skämma bort några nära och kära med lite rabatt på jobbet idag, jag hoppas att jag får möjlighet att göra det fler gånger!
4. Träffade min kusins flickvän idag på stan - hon är gravid och bebisen väntas komma i juni. Längtar! Det ska bli kul med en småtting i släkten, nu är ju alla i princip vuxna. Och så blir man alltid så glad när man träffar Annette, hon är nog den gladaste människan jag vet. Kan det ha något att göra med att hon är norsk? ;)
5. Jag tycker det är mysigt att det är så stor uppståndelse om vår nya prinsessa i Sverige och jag blev glatt överraskad när beskedet om hennes namn kom. Estelle Silvia Ewa Mary. Det jag dock inte klarar av är att det finns alldeles för många "viktiga" människor som har en åsikt om detta, vad har de egentligen med saken att göra..? Jag tycker att det är fantastiskt att de har valt ett modernt men samtidigt ovanligt namn, vad hade det tjänat till om hon hade hetat Birgitta, Margareta eller något annat gammalmodigt?
6. Tänkte visa en bild på en sjukt snygg kille (någon på min Facebook lade upp den innan). Kanske något för dig Lina? Eftersom att Lundqvist ska bli pappa...
Jag hade massor med fler tankar jag tänkte att jag skulle skriva om men man kan väl inte komma ihåg allt antar jag... Så ni får nöja er med detta så länge! Nu ska jag återgå till att titta på tv och mysa under en filt!
Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för tipset men han håller inte samma nivå som min Henrik :(

2012-02-24 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0