Plugg plugg plugg...

Är mitt uppe i dagens plugg! Har en tenta på måndag som jag bara ska klara, så nu håller jag på att förbereda mig så gott det går! Idag blir det dock inte lika mycket pluggande som igår, ska på personalmöte i butiken 15-18 och efter det blir det träning!
Det är egentligen tråkigt att sitta inne när solen skiner ute, men samtidigt så är det ju sjukt kallt så man hade inte kunnat njuta så mycket av den ändå... Får hålla mig i lite mer än 1,5 månad till innan jag kan njuta av solen ordentligt, längtar ihäl mig!!
Har inte så mycket mer att berätta just nu - dagarna är inte så spännande för tillfället! Men det kommer alltid något när man minst anar det =).
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0