Så att ni vet.

Som ni kanske redan har märkt så har jag sjukt mycket annat än bloggen för mig för tillfället och tyvärr blir den lidande... Antagligen kommer det att vara så ett tag framöver nu också, har nästan för många bollar i luften samtidigt; skolan, innebandyn, det nya projektet, jobb, vänner, familj och pojkvän. Det är precis att jag hinner med allt det! Jag kommer naturligtvis att skriva lite då och då, när jag har något att skriva om helt enkelt, men förvänta er inte flera inlägg om dagen eller så ;).
Nu måste jag hoppa ner i sängen, det har varit en lång dag idag med skola, möte med banken och träning! I morgon väntar mer skola, After School, middag med en saknad vän och sen är det helg!! Efterlängtade helg.
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Tagga helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0