Snöigt.

Godmorgon! Har inte haft tid att skriva något varken i fredags eller igår, så här kommer en liten sammanfattning på vad som har hänt:
I fredags var jag i skolan hela dagen, först med massor av plugg och sedan med After School - god mat och trevligt sällskap!! Efter detta åkte jag hem och fixade i ordning lite innan hela laget kom hem till mig på lagfest! Hela kvällen spenderades sedan med massor av skratt med bästa laget! En välbehövd kväll.
Lördagen började med plugg i några timmar och sedan hade vi "överlämning" med det här projektet som jag snabbt nämnde i ett annat inlägg. Jag ska vara med och arrangera en stor mässa som hålls för studenter i Lund varje år och igår blev vi i den nya Projektgruppen formellt ansvariga för nästa års mässa! Jag ska vara PR-koordinator (ha koll på all marknadsföring osv.) och hela dagen spenderade jag med han som hade samma post förra året. Han berättade för mig vad som ingår i mitt uppdrag och han gav mig tips på vad jag ska/inte ska göra! En väldigt givande dag som avslutades med sittning och fest hela natten lång!
Nu sitter jag och tittar på lite skidåkning på tv, ska snart åka och jobba en sväng!
Vill egentligen inte gå ut, kallt och FULLT med snö... Brrr!
Hoppas att ni får en riktigt härlig söndag!
Vet inte varför den kom på sned...
Men här är vår lilla minigran på balkongen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0