Var glad.

Hade en jättemysig heldag med Sebbe igår. Vi har inte umgåtts ordentligt på väldigt länge så det var välbehövligt att ha en hel dag tillsammans där vi hade tid för varandra! Vi fixade lite hemma, bakade kärleksmums, tränade och sedan blev det vin och fondue på Elysée! Härligt med en dag fylld av lite extra kärlek; även om den spenderas med familj, pojkvän eller vänner.
Förra året spenderade jag till exempel dagen med mina klasskompisar och laget, då hade vi träning som vanligt och Sebbe jobbade! En liten hint till alla singlar eller ja, till alla som tycker att Alla Hjärtans dag är den deppigaste dagen på året. Det är väl ingen som har sagt att man måste vara med sin "kärlek"..? Enligt mig handlar den om att stanna upp och inse hur fina människor det finns runt om kring en. Som så många andra dagar blir även denna så som man gör den till. SLUTA DEPPA är vad jag vill säga.
Nu ska jag åka till skolan! Först blir det plugg i några timmar och sedan väntar möte med Projektgruppen innan jag blir hämtad av Jakob och åker direkt till träningen!
Ha en fin dag!
Jag försöker att oftast vara glad, går man in med den inställningen så slutar dagarna oftast glada också.
Det är klart att man ibland kommer att ha skitdagar och stöta på problem... Men man behöver ju inte gå in med inställningen att "denna dagen kommer att bli skit" innan den ens hunnit börja.
Don't worry, be happy helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0