Woop woop.

Blev överraskad med pannkakor av min snälle pojkvän när jag kom hem ifrån träningen! Eller ja, överraskad och överraskad, jag frågade honom om han ville göra det tills jag kom hem och det hade han gjort :D Snäll Sebbe!
Tänker inte skriva så mycket mer just nu, måste hoppa i säng!
I morgon väntar skola till kl. 19.15... På en fredag?!?! tänker ni säkert då och ja, tyvärr stämmer det. Vad gör man inte för lite högskolepoäng och CSN liksom...
Men men, efter det blir det mysfredag deluxe i alla fall!
Kommer garanterat att känna mig välförtjänt av det!
Tack, tack, tack, för att du alltid gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fina ni när :)

2012-02-06 @ 23:09:27
Postat av: Emilia

Tack! =)

2012-02-07 @ 22:30:14
URL: http://hannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0