zZZzzzZzZzZZZz

Jag vet att jag är typ sämst på att blogga för tillfället... Men det har helt enkelt inte funnits tid! Var i skolan 12 timmar igår och 10 timmar idag och sen träning och läggdags direkt på det typ. Så kommer mitt liv att se ut ett tag nu - ansträngande samtidigt som det är väldigt kul; all tid i skolan handlar ju inte om plugg längre ;).
I morgon blir det lite samma sak: plugg, projekt-fix (som jag så fint kallar det) och MATCH på kvällen. Woho, lite förändring... Haha nä men det ska faktiskt bli roligt, det är DM-semifinal i Ängelholm som väntar!
Så, nu har ni fått en snabb uppdatering om vad som händer!
Nu måste jag sova...
Blev sjukt sugen på att åka skidor innan när en vän la upp en riktigt härlig bild på Facebook...
Det kanske får bli lite inomhusskidåkning i Dubai?! Annars ska jag se till att det blir en skidresa nästa år...
Denna bilden är tagen i Sell am Zee för ca 4 år sedan!
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0