Äntligen fredag!

Sitter på bussen på väg till veckans sista föreläsning! Kände mig lite på gränsen till att bli sjuk i morse när klockan ringde så jag valde att ta sovmorgon en extra timme...Skulle ändå bara plugga hemma på förmiddagen och jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu..! Och det var nog ett klokt val det känns mycket bättre i kroppen nu!

Ska proppa i mig lite extra c-vitaminer sen också så att jag säkert håller mig frisk till i morgon i alla fall - det är kris med spelare till matchen redan som det är!

Efter föreläsningen idag ska jag hem och fixa lite inför kvällen, jag ska ju iväg på en fin fest! Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig än, men det löser sig! Och så ska jag hämta en bil av mamma som jag ska låna - vi ska långt ut på landet någonstans och eftersom att jag ska spela match i morgon kan jag lika gärna köra :) tur att jag har snälla föräldrar att låna en bil av!

Nu är jag snart framme i Lund! Ha en fin fredag!

Malmö by night igår, sjukt fint vid kanalen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0