Dålig uppdatering.

Har varit en hel dag på resande fot med laget. 15 timmar närmare bestämt... Förlust och skadad hand, ingen bra match.
Har varit på vårdcentralen och även en tur på röntgen och nu fått konstaterat att jag inte har några brutna ben i handen (!!) utan "bara" några sneda ben - en rejäl stukning! Skönt att det inte är värre än så. Nu är det bara min egen smärtgräns som sätter nivån för hur mycket innebandy jag kan spela!
Har varit på träning där jag gjorde lite egna övningar som inte behövde hjälp av min högerhand. Testade att hålla i klubban men det gick inte... Hoppas att det känns lite bättre i morgon eller på torsdag i alla fall!
Har pluggat och skrivit en tenta med bandage - ajj säger jag bara... Ingen skön känsla att skriva en tenta på fem timmar med en stukad hand vill jag lova! Men men, nu är det gjort i alla fall och med en snäll rättning blir den godkänd också!
Därav dålig uppdatering här!
I kväll väntar lite mer plugg och kanske även nedplockning av alla julsaker, det är nog dags för det!
Hoppas att ni har en bra dag =)
Tänk att vi behöve åka enda till Tidaholm på bortamatch för att få se lite snö!
Men nu när vi har gjort det och blivit påminda om nackdelarna med den (halka mm) så gör det faktiskt inget om den inte kommer hit i år. Bättre att det blir sommar och sol tidigare än normalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0