Färg.

Gårdagen gick verkligen i ett, dock väldigt vältajmad. Först var jag i skolan hela förmiddagen sen hann jag precis hem för att äta och byta om innan jag började jobba kl 13. Jobbade sedan enda till stängning och åkte hem, åt och bytte om innan det bar av till träning!
Full rulle alltså, men skönt att känna att man hinner med väldigt mycket på en dag - om man bara vill!
Idag blir det dock "bara" plugg, har en föreläsning i skolan och sen ska jag göra lite uppgifter hemma. Ska verkligen försöka att ligga i fas hela denna läsperioden, speciellt eftersom att vi ska ha många deltentor innan den riktiga tentan!
Hoppas att ni får en bra torsdag!
Glada färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0