Ledig dag!

I morgon och på fredag ska jag jobba och på måndag nästa vecka börjar en ny termin i skolan... Så idag har verkligen dagens ledighet! Har spenderat hela dagen med att läsa (håller på att sträckläsa Zlatans bok) och bara tagit det lugnt!
Om en stund väntar lagmöte och träning, men det ska mest bli roligt! Hoppas på att jag kan hålla min innebandyklubba i handen idag utan att det gör alltför ont... Men nu när jag vet att den inte är bruten så kan jag ta fler "risker" och testa att spela fast att det gör lite ont!
Hoppas att ni också har haft en bra dag!
En kille som man antingen älskar eller hatar. Jag tillhör den del av befolkningen som är sjukt imponerad av det han har gjort/gör, han är en verklig stjärna! Och jag tror inte att boken kommer att få många att ändra uppfattning om honom - den beskriver exakt hur han är; han är Zlatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0