Ny vecka!

Hej hopp! Anna var här en snabbis och hälsade på ifrån igårkväll tills idag vid lunch!
Så vi har haft kvalitetstid till max! Nästa gång vi ses är i Dubai så då ska vi umgås mycket mer, men roligt med ett snabbt besök och uppdatering om allt som har hänt sedan vi sågs sist!
Nu är hon på resande fot igen och jag måste råplugga innan träningen ikväll (tenta nästa måndag)! Men tänkte i alla fall berätta vart jag höll hus igår och vad jag har för mig idag! Ska skriva ett längre inlägg med massa bilder efter träningen ikväll!
Ha en bra måndag så länge =)
Tur att vi är lika crazy båda två...
En härlig partybild ifrån Ios i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0