Slutet på 2011

2011 har varit ett väldigt bra år och det avslutades på bästa sätt. Först hade vi middag hemma hos mig och Sebbe och senare åkte vi hem till Josse för en väldigt lyckad hemmafest! Alla njöt av god mat, trevligt sällskap och sen blev det dans hela natten lång. Jag och Sebbe var hemma lagom tills hockeyn började kl 04.00 och vi hann se första perioden innan vi deckade. De vann till slut i alla fall och är nu vidare till semifinal i JVM.
Dagen idag har bestått av slappande varvat med med in- och urplockning av diskmaskinen! Att ha fest är inte alls jobbigt när man äger en sån. Det väntar definitivt fler fester här!
Ska berätta lite om mitt år senare men nu ska jag återgå till att se lite film; Two Weeks Notice på 3:an, en klassiker!
Hoppas att ni hade en bra nyårsafton!
Har knappt några bilder på min kamera ifrån igår, hade för mycket annat i huvudet under kvällen... Men jag vet att Kajjan har en del så jag hoppas att hon delar med sig (hint hint). Här kommer några få i alla fall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0