Söndag.

Delar upp helginlägget i två! Och nä, Carro hade inte på sig skidkläderna när vi gick ut...
Idag har jag och Sebbe varit på kalas med hans släkt halva dagen. Det var dock bara halva hans släkt som var där, resten ska vi träffa nästa helg... Saknade lilla Engla! Men det bjöds på god tårta och trevligt sällskap ändå.
Efter kalaset blev vi skjutsade hem till mina föräldrar för Taco-night! Och så har vi bokat resa... Den 24:e mars till den 6:e april kommer vi att befinna oss i Dubai!! Hur härligt är inte det liksom?! Verkligen något att se fram emot, jag längtar redan till värmen =). Och så kommer vi att vara där några dagar samtidigt som Anna och hennes Uppsala-kompis. Kvalitetstid på stranden i Dubai... Varför inte?!
Sjukt exalterad!!
Ifrån sist vi var i Dubai (2 år sedan), det blev verkligen ett favoritresemål:
ÅÅÅÅÅH vad jag längtar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0