Lördagsnöje.

Äntligen hemma efter en lång dag! Först jobbade jag från öppning till stängning i butiken och sedan åkte jag och Sebbe direkt hem till hans mamma för middag med några av hans släktingar!
På jobbet var det sjukt mycket att göra, vi hade rekordförsäljning - igen! Det är sjukt att man kan komma upp i sådana summor, trots att nästan allt är på 70 % rea..! Kaos alltså, men ändå roligt! Tiden gick väldigt snabbt... Speciellt eftersom att jag fick fint besök flera gånger under dagen ;).
På middagen bjöds det på god mat och jag spenderade nästan hela kvällen med Sebbes lilla kusin Engla - kan vara den sötaste bebisen jag vet! Hon är ett år och är sjukt snäll och lättroad! Så vi har bara busat runt och skrattat hela kvällen =).
Nu väntar lite movietime med Sebbelicious!
Ha en fortsatt bra lördag.
Glömde naturligtvis kameran idag... Ska skärpa mig, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0