Sommarlov.

Fast att jag jobbar nästan varje dag så känns det ändå som sommarlov. Till skillnad ifrån när det är skola så kan man efter jobbet gå hem och släppa allt som har med jobb att göra! Det är så skönt att kunna göra annat på kvällarna. Igår satt vi till exempel ett gäng i Pildammsparken hela kvällen och grillade, drack ett glas vin och bara njöt av livet! Så himla härligt.
 
Nu håller jag tummarna för att vädret håller i sig till nästa vecka och resten av augusti också! Så att jag kan få njuta lite av solen när jag är lite mer ledig! Det blir mycket tentapluggande för min del i augusti och det hade varit perfekt om det var fint väder då så att jag kan sätta mig i en park eller på stranden och läsa! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0