14:e juni 2012

Det blev dessvärre ingen träning idag, allergin slog till alldeles för hårt... Hatar min pollenallergi, speciellt dagar som denna när inte bara ögonen rinner och näsan kliar utan det även känns som om någon stått och slagit mig med en golfklubba i huvudet hela natten... Men men, inte så mycket man kan göra, mer än att äta sin medicin! Träna får jag helt enkelt göra en annan dag! Ska bli spännande att se hur det går på måndag när vi börjar sommarträningen i Pildammsparken... Det kan vara Malmös sämsta ställe för pollenallergiker. Men jag ska göra så gott jag kan i alla fall! Har dock en känsla av att jag kommer att få avsluta många utomhuspass själv inne på gymmet...
Annars har dagen gått som planerat. Mötet gick bra och sen hade jag en slappekväll hemma hos familjen med fotbollstittande! Spanienmatchen var väl sådär lagom upphetsande men det var lite kvalitetstid med familjen i alla fall!
Nu väntar sängen och i morgon blir det jobb hela dagen och så studentfest (plus fotboll) på kvällen! Ser fram emot en bra dag! Är bara lite orolig att jag inte kommer ihåg alla koder på jobbet (ska jobba i en butik som jag inte brukar jobba i) men det löser sig nog!
Bjuder på en bild ifrån gårdagens studentfirande i Varberg, kusinen Ida (i mitten) tog studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0