Duktig.

Har haft en bra dag idag! Sålde massor på jobbet och fick mycket beröm ifrån min chef, det är så kul att få komplimanger gällande säljandet ifrån henne... Hon har varit butikschef för många stora butikskedjor så hon vet verkligen vad hon pratar om. Synd att jag inte tänker ha en framtid inom säljyrket bara, jag hade nog kunnat bli grym ;). Lite synd att vi inte har provision på jobbet också faktiskt. Även om det säkert hade försämrat stämningen mellan oss som jobbar så hade det varit skönt att få in lite extra pengar när man är duktig! Men men, jag ska inte klaga, jag har rätt bra lön ändå!
 
På kvällen blev det AW i Lund med god mat och trevligt sällskap! Det blev dock inte så sent, de andra är hårt arbetande människor... Alla har det inte lika bra som mig som tidigast börjar 09.30! Men vi får köra längre, kanske med utgång i Malmö (Ola?), en annan dag! 
 
I morgon är jag ledig hela dagen och ska njuta till max! Sen ska jag jobba 10 dagar i rad... Först blir kvalitétstid och träning med Sebbe och sedan middag och fotboll hemma hos familjen på kvällen! 
 
Hoppas att ni också har en bra dag att se fram emot!
Men först säger jag godnatt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0