Grattis till studenten.

Fina bror och jag på skolgården igår!
Sitter helt utslagen i soffan efter en tuff dag igår! Det var riktigt lyckat och allt gick bra men massor att göra... Tror att Erik var nöjd med hela dagen i alla fall och det är ju det viktigaste! De festade vidare hela natten vad jag förstod.. Så det ska vara!!
Nu ska jag snart gå en runda på stan och sedan träna en stund innan det bär av på tre nya studentfester ikväll!
Det blir lite stressigt att hinna med tre på samma kväll men alla är nära familjevänner så det får gå helt enkelt! Eftersom att det är fredag idag så blir det nog lite längre fest inpå natten också! Ser fram emot en helkväll med mina fina tjejkompisar som varit iväg och rest nu ett halvår! Ni har varit saknade.
Hoppas att ni får en härlig fredag ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0