Jag älskar mitt liv.

Long time no see.
Detta har hänt sedan sist:
- Sista Afterschoolen
- Årsfest
- Tenta nr 1
- Pluggcamp inför tenta nr 2
- Tenta nr 2
- Sista träffen med ARKAD-gänget och kostymprovning
- Roadtrip med start på Dyngö, utanför Fjällbacka
- Vidare till Göteborg och Summerburst
- För min del, avslutning på roadtripen på Dillö, utanför Mariestad
- Tågresa hem
- Har fått en ny lillkusin
- Check på tenta nr 2 (resultatet på tenta nr 1 har inte kommit än)
Och nu börjar förberedelserna inför lillebrors student på torsdag!
Jag är så tacksam över vilka fina människor jag har runt omkring mig, inte bara de som jag har varit iväg med nu, det finns många andra också! Ni betyder mycket!
Nu blir det lite lugnare i mitt liv ett tag framöver, eller ja, ni känner ju mig, så kanske inte så lungt... Men lungt för att vara mig i alla fall! Jag ska njuta av att vara ledig en vecka nu innan jobbet sätter igång! Hoppas att vädret bättrar på sig lite också.
Vi hörs snart igen!
Solnedgång på Dillö.
Håller på att lägga in bilderna ifrån resan nu, ska lägga upp många fler här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0