Ledighet.

För tillfället händer det inte jättemycket i mitt liv, jag njuter bara av att vara ledig! Har varit på studenter, tränat, fixat saker i lägenheten som jag inte hunnit med innan, träffat vänner som varit bortresta ett tag osv. I morgon är det dock slut på ledigheten och jag börjar jobba i butiken! Även om det klart är skönt att vara ledig så ska det bli kul att börja jobba, jag har ju ett väldigt roligt jobb! Dessutom börjar vi med rea på måndag så det kommer att vara fullt upp!
Måste börja planera lite inför midsommar också, det väntar en stor fest! Helt galet att det är midsommar om en vecka, var tar tiden vägen?! Förra års midsommar känns nästan som igår..
Nu ska jag iväg på ett möte!
Sen väntar träning och fotbollstittande ikväll!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0