Midsommarhelg.

Vet inte var jag ska börja, det har hänt så många olika roliga saker som är värda att skriva om! Midsommarfirande med de bästa, besök ifrån Uppsala, kvalitétstid med familjen, bra fotboll mm. Är dock helt slut, det har varit några intensiva dagar sedan sist jag skrev. Har dessutom inga roliga bilder ifrån varken midsommar eller något annat under denna helg, så ska försöka få tag i några sådana innan jag kan visa hur bra vi hade det ;).
 
Nu blir det läggdags, i morgon väntar tidig uppstigning för att se till att säkra biljetter till Swedish House Mafia i november. Efter det blir det jobb hela dagen lång och på kvällen ska jag försöka att träna för första gången på nästan 2 veckor (äntligen känner jag mig frisk)... Kommer väl att gå sådär men jag är taggad på att komma igång ordentligt igen så det är bara att köra!
 
En av de få bilder jag har ifrån Midsommar, i början av lekarna... Sen hade jag fullt upp med att styra upp allt! Vet dock att Kajsa tog många bilder så jag ska höra med henne om jag kan få några!
 
 
Sleepytime.
Sov så gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0