Nya muskler?

Det är helt galet att man, efter ett helt liv av idrottsutövande, fortfarande kan få träningsvärk i muskler man knappt visste att man hade... Så känns det idag efter gårdagens brottningsträning med laget. Det var en sjukt bra träning, jobbig men givande och det är alltid kul med nya övningar! Ser fram emot en hel sommar av sådana träningar varvat med löpning på måndagar och sedan några extra pass på gymmet. Kommer att bli vältränad igen!
 
Nu sitter jag och slöläser en tidning, snart ska jag gå till jobbet! Jag jobbar till 18 och sedan blir det antagligen lite AW på Lilla Torg. Eller så går jag hem och deckar. Vi får se. Är sjukt allergisk varje dag för tillfället så just nu vet jag inte riktigt vad jag orkar... Men det kan vara skönt a
tt ha en hemmakväll också - längesen jag hade det faktiskt! 
 
Hoppas att ni får en härlig fredag i alla fall! För de flesta innebär ju denna dagen helg och ledighet i två dagar!
Njut av det ni som kan!
 
Jag och mina svullna ögon.. AJ. Och här ser jag nästan ut som vanligt ändå - efter kurer av ögondroppar och annat tidigare i morse! Men jag är glad ändå!
 
 
 
Ha en bra dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0