Regn och rusk.

Kan inte somna. Regnet piskar på rutorna. Vad händer med sommaren? Ska sommaren regna bort detta året också... Jag ska iofs jobba nästan 6 dagar i veckan i 7 veckor nu så det räcker egentligen att det blir bäst väder i augusti när jag har lite ledigt igen! Fast man blir ändå så mycket gladare när det är fint väder, även om man jobbar. Dessutom kommer vi att ha betydligt mer att göra i butiken om det är fint väder och det är ju också bra! Det enda negativa skulle väl vara att min allergi blir dubbelt så jobbig när det är varmt och sol. Men det är smällar man får ta, jag får knarka lite mer medicin helt enkelt!
Nej nu får jag väl försöka sova igen. Bjuder på två bilder ifrån mobilen som jag tog i fina Fjällbacka under roadtripen! Jag har ju en gammal iPhone så kvalitén är väl sådär.. Men men, ändå något!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0