Slapp söndag.

Idag har hela min dag gått ut på att försöka att bli frisk. Med andra ord har jag inte gjort mycket vettigt idag. Jag har slötittat på tv, läst lite i en ny bok, sovit, suttit ute på balkongen och andats frisk luft, börjat planera lite inför midsommar och, tro det eller ej, satt igång en tvätt. Haha, faktiskt. Det är typ det "jobbigaste" jag har gjort idag. Känner mig lite bättre idag även om jag är långt ifrån helt frisk... Det hade varit underbart om någon kom och gav mig en dundermedicin i kväll som gör att jag blir helt frisk tills i morgon! Någon?!
Nu ska jag fixa lite mat och i kväll väntar spännande fotbollsmatcher på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0