Stackars Sverige..

Eller egentligen mest stackars Zlatan.. De andra höll helt enkelt inte måttet. Ok, att Mellberg gjorde två mål men han var sådär bakåt (framförallt mot Ukraina) så det gälls knappt. Aja, nya tag till nästa mästerskap!
Har dragit på mig världens förkylning tillsammans med allergin som gör allt så mycket värre... Så det var ingen höjdare att jobba varken igår eller idag. Men med mycket att göra och lite tid att känna efter så gick det ändå bra! Gick dock hem ganska tidigt ifrån studenten igår, orkade helt enkelt inte hålla humöret uppe!
Annars har jag hunnit med att hejja på pappa och andra som sprang Malmömilen idag, shoppat lite, haft kvalitetstid med Sebbe och sett live ifrån Summerburst i Stockholm på tv hela kvällen. Hade gärna varit där också men jag fick i alla fall uppleva det i Gbg, så får nöja mig med det för nu! Fick dock gåshud emellanåt, det är sjukt hur musiken kan binda ihop så många människor. Under kvällen släpptes även att Swedish House Mafia kommer att spela i Stockholm den 24:e nov. Ska jag dit? OM jag ska. Måste bara se till att vi har matchledigt den helgen... Men det ska nog gå att lösa! Sen berättade Erik om en annan rolig sak i höst men det får jag tyvärr inte berätta mer om än. Kommer att bli sjukt kul det också i alla fall!
Nu ska jag gå och lägga mig, i morgon måste jag se till att bli frisk! Vill inte missa starten på försäsongsträningen på måndag...
Hade ett långt telefonsamtal med finaste Josse innan också! Här väl påklädda påväg ut på fisketur en kväll/natt på roadtripen. Det känns konstigt att inte träffa sina närmaste klasskompisar varje dag längre. Alla är utspridda i olika dela av Sverige (och Europa också faktiskt) så det kan helt enkelt inte vara på samma sätt. Vi ska dock försöka att träffas så mycket det bara går! Även om det kanske bara blir en gång med vissa så är det ändå något!
Nä, nu väntar sängen. I de nya sköna sängkläderna jag har fått av mamma!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0