Träningsvärk på ingång.

Har precis tagit ett lååångt bad efter en jobbig träning. Jag är helt slut i mina ben. Stackars benen fick inte börja lugnt idag efter två veckors sjukdom inte, här köttade vi löpning till max direkt! Men det är lika bra... Första veckorna nu kommer jag väl att ha konstant träningsvärk. Men det är det värt! Tur att det inte är nu man ska vara som bäst - vi har lång tid kvar innan det gäller på riktigt.
 
I morgon ska jag försöka att gå upp i tid så att jag hinner träna innan jobbet. Ska iväg på AW på kvällen med några Lundavänner! Hoppas att vädret hinner ordna upp sig tills dess man blir så deppig när det är såhär...
 
Fick ta på mig hela regnoutfiten idag till jobbet...
 
 
Godnatt på er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0