Midsommar.

Nu är gästlistan för midsommar klar. Vi blir 28 personer... Vet inte riktigt hur vi ska få plats! Men men... Sebbe tycker att det är mitt fel för att jag har för många vänner. Vad ska man säga till det liksom? Hade det varit 28 främmande personer hade jag nog varit lite orolig. Men nu är det några av mina närmaste, det kan inte bli något annat än bra! Ska bara få i ordning på all planering gällande lekar, bordsplanering, mat, dricka, musik osv. Sen är det bara att njuta! Och det bästa av allt är att Anna kommer ner! Efter midsommar åker hon till USA ett år... Så ska njuta lite extra av hennes sällskap ;).
Bjuder idag på lite bilder ifrån förra midsommar. En riktigt lyckad dag/kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0