Underbara fredag!

Sitter i skolan och pluggar för fullt. Just nu är det Tillverkningsmetoder på schemat. Det är helt sjukt hur många olika metoder det finns för att framställa produkter... Kunde man inte hållt sig till några?! Så hade mitt plugg blivit mycket enklare!
Idag blir det plugg fram till lunch, sedan möte på lunchen och efter det hade jag faktiskt tänkt ta helg! Det blir såklart lite plugg i helgen också men först ska jag njuta av en ledig fredagseftermiddag och kväll! Först blir det lite handling och efter det väntar en runda på stan innan familjen kommer på besök ikväll för middag och hockey!
Blondie... Vet inte riktigt hur mitt hår blev så blont, det måste ha varit Dubai?
Visst att solen brukar bleka lite, men inte SÅ mycket. Aja, jag ska inte klaga, längesen jag fick såhär mycket komplimanger för mitt hår!
Hoppas att ni också får en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0