Dålig dålig uppdatering...

Det har visst varit alldeles för lite tid för bloggen den senaste tiden. Förra veckan var det ju först plugg som gällde och tentan kändes bra (har dock inte fått reda på resultatet än). Sedan njöt jag av några dagars ledighet som firades med träning, häng med vänner, födelsedagsfirande för Josse i klassen, lite shopping och så var vi och spelade cup i Göteborg med innebandylaget hela helgen!
Ett riktigt bra avslut på sommarlovet med andra ord!
 
Det var extra roligt med träningsläger också, vi behövde det! Nu känns det verkligen som att vi är ett sammansvätsat lag igen, ett lag som har roligt samtidigt som vi är seriösa! Inget Ryssland här inte, vi är Brassarna ;) Tack för en riktigt rolig helg alla som var med!
 
I måndags började skolan igen. Det är lite blandade känslor gällande det faktiskt, det känns roligt att vara tillbaka i skolan igen med alla vänner men eftersom att vi har en riktigt tung höst framför oss pluggmässigt så känns det lite jobbigt på samma gång. Men det ska nog bli bra! Bara att göra sitt bästa ifrån början!
 
Nu är vi också i full gång med projektet igen så det är fullt ös varje dag! Får se hur mycket jag hinner med att blogga framöver men jag ska försöka att skriva lite då och då, vill ju dela med mig av allt spännande som händer!
 
Nu väntar sängen, har några sidor i en bok jag ska hinna med att läsa innan jag får sova... I morgon väntar skola, möte på lunchen, mer skola och så ska vi ha lagmys på kvällen (herrlaget har snott vår träningstid). Ser fram emot en bra dag!
 
Godnatt på er. 
 
En bild ifrån helgen. Crazy people...
 

Reunion med massa fina vänner på skolstarten i måndags.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0