Gameday.

Är lite ledsen över att jag inte är i Lund idag och festar loss. Men samtidigt så har det varit riktigt skönt med en lugn helg! Eller ja, lugnare än vad det kunde ha varit i alla fall...
 
I fredags var jag och Ena hemma hos Amira och såg hennes nya, fina lägenhet och hade en riktigt tjejkväll. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och tog igen allt skvaller som vi missat. Vi är så lika men samtidigt så olika vad det gäller utbildning och framtida jobb. Man får alltid en riktig egoboost när man är med er!
 
 
Två gamla bilder på mig, Ena och Amira. Vi har varit med om ganska mycket tillsammans ;)
 
I går jobbade jag hela dagen och på kvällen var jag på inflyttningsfest hos min jobbarkompis Matilda! Hon hade också en superfin lägenhet och det var en riktigt bra kväll! Blev dock inte så sent för mig, måste vara ordentligt förberedd för dagens match ;)
 
Har blivit riktigt dålig på att ta foton på det jag gör om dagarna... Tror att det är för att min mobilkamera är för dålig och för att jag inte alltid har plats att ta med mig min vanliga kamera! Ska försöka att ändra på mig! Speciellt när jag får min nya iPhone!! DÅ blir det garanterat ändring. Och så blir det tusen gånger roligare att blogga från mobilen!! 
 
Ha en bra söndag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0