Och så har det gått tre dagar till...

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg och berätta att jag lever! Det är full rulle i mitt liv för tillfället och varje sekund av dygnet går åt till olika saker. Men det är samtidigt skönt, jag fyller mycket hellre dagarna med massor av händelser än börja följa onödiga serier på TV tex. Jag har inte sett TV på flera dagar och jag känner verkligen inget behov av det... 
 
Sen är det klart att jag hellre hade bytt ut lite av pluggtiden mot att faktiskt hinna träffa mina vänner lite oftare. Men den tiden kommer! Som tur är så träffar jag många vänner dagligen i skolan och på träningarna ändå. Det är bara några som inte riktigt hinns med så ofta som jag hade velat. Men det är inte bara mitt fel heller ;)
 
Nu ska jag faktiskt iväg och spela match! Ska bli skönt att släppa loss på innebandyplanen en stund och inte behöva tänka på plugg eller något annat... Och så hoppas vi på vinst så klart!
 
Ha en bra kväll =)
 
Får se till att ta lite fler innebandybilder denna säsongen...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0