Vilken helg.

Har haft en riktigt bra helg! I fredags hade jag och Sebbe myskväll, igår var det fest för hela slanten och idag har jag slappat och varit på middag med familjen!

Festen (läs festerna) igår var helt galna... Det började med kräftskiva med några klasskompisar samt kära återseenden av Korre och Linnea från gamla gänget. Det var ett tag sedan vi hängde nu vilket gjorde det extra roligt att träffas! Kräftskivan i sig var väldigt bra och första gången jag kollade på klockan så var den 01.00... Ganska bra betyg på den festen ;)

Eftersom att jag hade en annan fest att gå på gled jag vidare dit vid 01.30 och var där en bra bit in på natten/morgonen! Där var nästan hela projektgruppen samlad och det bjöds på snack, sång, äventyrsfilmer och dans! Härligt att få dansa/sjunga av sig lite! Det kunde inte ha blivit en bättre avslutning på en redan bra lördag!

Har tyvärr inga bilder ifrån gårdagen alls för jag glömde min kamera.. Men ska se om jag kanske kan få någon skickad till mig :) så tills vidare får ni faktiskt klara er utan!

Nu väntar sängen, har en lång dag framför mig i morgon! Skola 8-18 och sedan träning på kvällen... Sov så gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0