Lite småsugen...

Ramlade in här av en slump och blev ganska sugen på att börja skriva igen faktiskt. Det är så mycket kul som händer och det hade varit perfekt att ha allt samlat på samma ställe... 
 
Nu är utbildningen klar och innebandyklubban läggs på hyllan på obestämd tid framöver. Det väntar en flytt till London där nästa utmaning väntar med nytt jobb och allt vad det innebär! Det kanske hade varit intressant att läsa om? Och framförallt roligt att ha på print för mig själv i framtiden... 
 
Flyttlasset till London går på lördag. Får väl se hur mycket tid jag får över efter det! 
 
Här är världens bästa gäng som jag har fått plugga med i Lund. Är så glad att jag har delat denna tiden med er! 
 
 
På återseende! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0