Malibu

Drömmer mig bort idag igen. Det är lätt att göra det när man sitter och pluggar hela dagarna... Tog iaf en paus och tittade på lite gamla bilder och så hittade jag några bilder ifrån min och Enas USA-resa, vår praktikresa som vi gjorde i trean på gymnasiet. Snacka om drömmånad vi hade där, i Los Angeles...
Förrutom Universal Studios, dagarna på stranden, god mat på diverse uteställen, ett praktikjobb som gick ut på att mingla på event, shopping på stora shoppingmalls, bo på hotell i en månad och allt annat bra som förgyllde den resan så var nog ändå utflykten till Malibu favoriten.
Där fick vi träffa de mest galna människorna och vi hade en riktigt galen kväll.
Dessutom hade jag inte tvekat en sekund på att bo till denna utsikten:

Ni kan läsa mer om och se fler bilder ifrån denna dag här!

Nu ska jag plugga vidare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0